Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - Salazar
Mine
ROZHOVOR SO SALAZAROM


Vážení čitatelia,
vítam vás pri ďalšiom rozhovore. Pre tentokrát som si ako hosťa pozval dlhodobého hráča, administrátora a vlastníka jednej z najdlhšie žijúcich firiem - Salazara. Príjemné čítanie.




Zdravím Salazar, som rád, že si prijal moje pozvanie na dnešný rozhovor. Nevadilo by ti na začiatok rozhovoru predstaviť sa a povedať nám niečo o sebe z reálneho života?

Ahoj Mine, já ti děkuji za pozvání. Jmenuji se Michal, to už asi hodně hráčů ví, studuji třetí ročník na hotelové škole. Příští rok mě čeká maturita. Je mi krásných 18 let a bydlím ve Středočeském kraji. Rád si občas zajdu na ryby, projít se psem do přírody, zahraji na pc, nebo jdu s kamarády ven a podobně. Momentálně jsem dodělal autoškolu a za týden bych již měl mít řidičák. To by bylo stručně něco o mně. Kdyby někoho zajímalo více, tak samozřejmě může podívat na mou vizitku.

Aký odbor študuješ na hotelovej škole? Čomu by si sa chcel po maturite ďalej venovať?