Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Diskuze o autech a motorkách
twistedTSD
Pouhopouhých.:D Mezitím já drtící Punto s "cihlou na plynu" po D1...Ale zní to zajímavě takové komplexní úpravy. Vzpomněl jsem si, že vím o jednom týpkovi z ČR, který má Golf IV ve stejné barvě, také posilněný (ale tuším že fakt dost) a hlavně krásně decentně upravený! Bohužel teď nemůžu najít jeho profil, kdyžtak ti ho sem ještě dám...

Já si chtěl pořídit (paradoxně) na zimu nějaká pěkná litá kola někde na bazoši...ale nakonec jsem se rozhodl jen přehodit pneu stejného rozměru na staré ráfky tak zas nic (nemám chuť do toho auta narvat dalších 10 litrů...).
Vojto
.
Radik
Ja ho asi znam, ale on v tom ma jinej motor :D konkretne PD ASZ
Ono kone sou relativni, nekomu staci 90, nekomu nestaci 300... Ja bohuzel patrim do te druhe skupiny :D ale furt bohuzel studuju, takze si nemuzu dovolit vic, nez dopovat ten muj vrak... Uz bych pracovat a doma se drapat v necem lepsim, treba nejake BMW nebo Audi

Jinak ja problem se zimakama vyresil jednoduse. Nekupuju zadny a Golf se jde chystat na jaro. V garazi samo.
CzSK
Citácia
Radik napsal:

Ma nekdo jeste na SP auto?
Jen pro info, pohltila me dieselfilie, v soucasne chvili mam pouhopouhych 150ps, ale uz to chystam na pristi sezonu. Videl bych to mezi 150-250 ps. Na hlavu samo se chysta vse okolo toho ... Brzdy, 6q, spojka a mozna i samosvor


Tady moje krasavice. :D
Benzíňák, 1.3, 50 kW, dokonce to má i airbacky :D
Při mí jízdě spotřeba kolem 9 litrů :D, bohužel mám teď dočasně v ****i baterku. Pláču

img.tpx.cz/uploads/wef8465wef312.jpg
Krowky
Citácia
Radik napsal:

Ma nekdo jeste na SP auto?
Jen pro info, pohltila me dieselfilie, v soucasne chvili mam pouhopouhych 150ps, ale uz to chystam na pristi sezonu. Videl bych to mezi 150-250 ps. Na hlavu samo se chysta vse okolo toho ... Brzdy, 6q, spojka a mozna i samosvor


Asi jediná fotka na ktorej je moje auto

Peugeot 406 - 2.0 HDi - 80 KW