Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Rozhovor- Twisted
Kriss
Rozhodl jsem se udělat rozhovor, s hráčem hrajícím SP řadu let, twistédem tady je.
Kriss: Ahoj, rozhodl jsem se že udělám rozhovor právě s Tebou, jaké s toho máš pocity, že jsem si vybral právě Tebe.

Twisted: No, docela mě to překvapilo.

Krissák: Aha, proč Tě to překvapilo, si celkem známá SP osobnost.

Twisted: Přecejen si na SP nepřipadám jako nějaká "legenda". Nkdy jsem nebyl administrátorem a ani nejsem příliš aktivní na serveru. Smile

Krissák: Aha jasně no, zkus se nám představit, kolik Ti je let, co rád děláš, Tvůj životní cíl, a sen.

Twisted: Jmenuji se Tomáš, je mi 17 let a bydlím ve vesnici na severní Moravě. Trávím dost času u PC, ať už kvůli paření či internetu.
...Také mám rád zvířata, rád se chodím projít se psem do přírody. No a mým největším a zatím nenaplněným zájmem jsou auta. Už dva roky studuji informační technologie. A životní cíl? Zkrátka zdravý a pohodový život (a v nejbližší době nějaký plechový miláček Smile).

Krissák: Jak vidím si plný života.Jak se vlastně takový člověk jako Ty, dostal k Super Pařbě, jaké byly Tvé začátky, kdy to vše začlo..