Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Rozhovor - Dratek
Foxisek
[DRiFT]Foxi$_: Ahoj Dráte, na dnešní rozhovor jsem si vybral právě Tebe. Jsi poctěn nebo jsem Ti překazil dnešní plán?

Dratek: Ahoj, dnešní plán jsi mi vůbec nezkazil ba naopak spestřil. Jsem rád, že jsi vybral zrovna mě. Budu se snažit udělat tento rozhovor zajímavým.

[DRiFT]Foxi$_: Dobře, budu se těšit, jak ho budeš dělat zajímavým. :D Mohl by jsi se nám úvod představit ať o Tobě něco víme?

Dratek: Samozřejmě. Jmenuji se Jan Podskalský, je mi 15 let, bydlím v Praze 9. Studuji obor IT, jsem v prvním ročníku, který už bohužel moc nezvládám. Rád trávím čas hlavně venku, ale v této zimě se mi nechce být venku déle než hodinu. :D

[DRiFT]Foxi$_: Teď je samec jako prase. :D Děkuji, že jsi se nám představil. Půjdeme o krok dále, tudíž k části SP. Kdo Tě dotáhl na SP nebo jak jsi se o ní dozvěděl?

Dratek: O SuperPařbě mi řekli moji kamarádi z Příbrami, které jsem poznal přes hru League of Legends.Někdy koncem prosince 2011 jsem s nimi volal na Skypu. Hrozně se smáli, ale nevěděl jsem čemu, tak jsem se jich zeptal, co hrají a čemu se tak moc smějí. Odpověděli mi "Hrajem SA:MP." Bylo mi jasné, o co jde, jelikož jsem SA:MP hrál už přibližně 3 roky zpátky na závodních serverech. Nainstaloval jsem GTA, stáhnul jsem si SA:MP client a začal jsem s nimi hrát. SuperPařba mě opravdu chytla, protože jsem měl co poznávat. Moje kamarády to postupně přestávalo bavit, ale mě ne. Projel jsem kolem Wang Cars, když jsem měl nahráno asi 30 hodin a tam Faestos. Pozdravili jsme se a pokecali, jelikož jsme se znali už dříve z Minecraftu. Vlastně díky němu jsem se připojil mezi kolektiv lidí, který neplnili takové děti, jako to je teď.

[DRiFT]Foxi$_: Dobře, jaké byli tvé začátky? Těžké lehké?