Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
ROZHOVORIS - Pomeranč a.k.a. souč
Mikull
Mikull: Tak vítám Tě u rozhovoru, na začátek se nám tradičně představ.

Souč: Tak tě taky zdravím a samozřejmě ty co jsi to budou číst. Mé celé jméno je Marek Martinák je mi 18 let a studuji střední školu oboru silniční dopravy( do teď nevím co na té škole vůbec pohledávam).Bydlím v menším městě v Ústeckém kraji u litoměřic.V mém volném čase se věnuji své přítelkyni a mé druh lásce fotbalu.Ve ftobale nejsem sice extra třída hrajeme jen okres ale přeci jen jak se říká ten tým je jako má druhá rodina.Teď abych naštval pár lidí fandím Realu Madrid ! :D

Mikull: Jaké máš plány do budoucna?

Souč: hmmm.... Asi vyhrát ve sportce ale to si myslím že je malá šance takže mi bude postačit abych vyhrál nějakej ten milion v sázení na fotbal :D. Ale teď trošku vážně rád bych odmaturoval a poté si našel nějakou slušnou práci.Koupit pořádnou káru a nějakej ten dům a prostě si založit rodinu a spokojeně si žít.Mám i takové sny do budoucna které bych si rád splnil a to je se kouknout alespoň na jeden zápas Realu a vidět tak na vlastní oči ty výborné hráče které tak obdivuji hlavně ten pocit vidět Ikera Casillase to by byl zážitek na ,který bych nikdy nezapomněl. Dál bych se chtěl podívat na hudební festovali do zahraničí jsem fanda Electra a podobných poštestilo se mi už dostat na festivali v ČR jako je Magnetic Festival kde jsem mohl na vlastní oči vidět nejepší DJe světa. Takovej je asi můj výhled do budoucna
mam tam chybku :D Festivaly :D ne festovali :D

Mikull: np, opravím to na fetovali

Souč: dobre :D

Mikull:Čím by jsi se chtěl živit?