Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
[DOUBLE] [Z]acek[D]an, 5Zigen
Baseball
img.tpx.cz/uploads/nadpis-rozhovro-special.png


Baseball: Ahoj Dane a Zigene, vybral jsem vás pro první speciální rozhovor. Jaké máte pocity?

[Z]acek[D]an: Jáke mám pocity? Jsem nadšen, že si vybral přímo nás. A jsem rád, že tu můžu být Smile

5Zigen: Jsem rád, že můzu být v tomto rozhovoru a docela mně zajímají otázky, které nám hodláš klást. :D

Baseball: No tak ty se dozvíte celkem brzo, začneme jako vždy otázkama ze života. Představíte se nám?

[Z]acek[D]an: Tak jmenuji se Daniel, příjmení si každý odvodí sám :D Žiju na Jížní Moravě, ale v normálním městě jak je třeba Praha,ale menší :D

5Zigen: Já se jmenuju Matouš, příjmení vám neoznámím :D (nestojím o návštěvy) je mi 17 let, jinak bydlím v Plzni, kde rovněž studuji na střední škole obor IT.

Baseball: Jo IT, to chci také studovat. Jde ti to zigene? Případně jaký studuješ obor

5Zigen: Zatím mi to tedy jde, uvidíme co učitelé vymyslí v třeťáku :D, konkrétně jsem zaměřený na Programování, takže se učím programovací jazyky jako java, php a podobně :D

Baseball: Tak to je dobře, tak a co ty Dane co studuješ ty?

[Z]acek[D]an: No já mám hodně zajímavý a zrovna ne nejlehčí obor, elektrikář

Baseball: Týjo, je to hodně obtížné?

[Z]acek[D]an: No v praxi je to celkem fajn, zkusíš si třeba zapojit zásuku, ale jak to máš všechno zapisovat, počítat, tak je tu problém (nikdy mi nešla Matika) :D

Baseball: Tak to máš těžké, tak hoši a co holky? Máte nějakou?

[Z]acek[D]an: Tak holky :D Myslím, že je zatím čas na vztah, ale něco tam bylo. :D

5Zigen: ano, ale zatím je to krátký vztah, bude to teprve rok :D

Baseball: Tak to je dobře, jak si užíváte léto?

[Z]acek[D]an: Přes prázdniny jsem chodil do práce a ty vedra jsou nesnesitelná :D Ale jinak super, semtam akce, chill u vody atd.

5Zigen: prázdniny jsem si celkem užil, a mám radši léto než zimu, takže počasí v pohodě :D