Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - Ruda Král
Baseball
img.tpx.cz/uploads/RudaKral.png


Baseball:Ahoj Rudo, jsem rád že tě tu mám. Jaké z toho máš pocity?

Ruda Král: Ahoj baseballe(doufám že ti nekazím nick), děkuji za přivítání. Pocity jsou víceméně pozitivní, nominace mě potěšili a na rozhovor jsem se celkem těšil.

Baseball:To je dobře, začneme ze života. Kolik ti je a odkud pocházíš?

Ruda Král: Tak na většinu těhlech otázek už nejspíše většina čtenářů zná odpovědi, ale tak tedy ještě jednou. Je mi 19 let a pocházím z Varnsdorfu, což je město na severu Čech. Momentálně ale už žiji jinde.

Baseball:Nejspíše ještě studuješ, ale co?

Ruda Král: Ano, ještě studuji. Tenhle rok jsem nastoupil na Vysokou školu ekonomickou, konkrétně na obor Management.

Baseball:Máš nějakou vysněnou firmu pro kterou by jsi chtěl pracovat?

Ruda Král: Tak to určitě ještě nemám. :-D Nerad si tyhle věci plánuji až moc dopředu. Bude mi stačit když to bude firma ve které budu spokojený.

Baseball:To je dobře, máš přítelkyni?

Ruda Král: Momentálně ne, před měsícem jsem se stěhoval, takže se spíš zatím rozkoukávám a jsem rád že zvládám školu, práci a dalši věci na kterých teď pracuju.

Baseball:Děláš rovnou v oboru nebo jen nějaká brigáda?

Ruda Král: Vůbec ne v oboru. Dělám odborné překlady z/do angličtiny pro různé firmy, většinou z domova.

Baseball:Tak to máš ještě na pohodu, máš nějaký názor na aktuální politiku?

Ruda Král: Pokud myslíš domácí tak tam se to začíná pomalu ubírat lepším směrem, sice je to podle mě pořád žumpa, ale alespoň už stát trošku získává ekonomickou sílu. O mezinárodní(hlavně té evropské) se tu radši nechci bavit, protože to je hovadina nejvyššího stupně.

Baseball:Tím myslíš problém s migranty? Jaké řešení by jsi navrhoval?