Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Rozhovor - Rosta
Baseball
img.tpx.cz/uploads/Rostaaaaaaaaaa.png


Baseball: Ahoj Rosto, jaký máš pocit z tvé nominace na rozhovor?

Rosta: Ahoj Baseballe, pocity jsou dobré a snad správně naladěné :D Musím přiznat, že jsem byl mile překvapený :)

Baseball: To je správně, mohl by jsi se čtenářům představit?

Rosta: Jasně, jmenuji se Rostislav, žiju kousek od Havlíčkova Brodu, přes týden jsem v Jihlavě na intru kde studuji technickou školu obor mechanik elektrotechnik.

Rosta: Kdo neví brzo mi bude 18 let :D

Baseball: Kde v daném oboru se chceš živit?

Rosta: Buď v nějaké větší firmě jako je BOSCH, něco jako technik, nebo úplně mimo obor například jako Policista :D Uvidím po maturitě jak to půjde dál.

Baseball: Jaké jsou tvoje koníčky?

Rosta: Mezi mé koníčky patří hlavně zimní sport snowboarding a přes rok když je pěkně tak určitě jízda na motorce :3 :D

Baseball: Hraješ, nebo jsi hrál, nějaký sport?

Rosta: Dříve jsem dělal řecko římský zápas, ale to už je poměrně dávno, momentálně žádný sport nedělám. Snad jenom profesionální gaučink :D

Baseball: To je asi nejlepší sport, a přítelkyni máš?

Rosta: Jo to je, ale je to dřina a vyžaduje to pevnou vůli :D Hele přítelkyni nemám o něco jsem se snažil, ale asi z toho nic nebude, každopádně čas ještě ukáže :D

Baseball: Co si myslíš o imigrantech?

Rosta: Toto je poměrně dost ožehavé téma poslední dobou, no hele řeknu to takhle máme jediné štěstí, že se jim v ČR nelíbí a chtěj třeba do Německa, já nemám nic proti slušným lidem, ale co jsem viděl co zůstává po nich za bordel, tak budu rád když jich tu bude co nejméně.

Baseball: Myslíš že média některé informace překrucují?

Rosta: Tak to je samozřejmost, jde jim o sledovanost. Totéž platí i u toho bordelu co jsem psal, je jasné že to není úplně tak jak řeknou v televizi, nebo napíšou na internetu. Ale na všem bývá trocha pravdy.