Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - ZwerymeX
MaTy
img.tpx.cz/uploads/cooltext147393283753550.png


MaTy: Ahoj ZwerymeX, vybral jsem si tě pro můj první rozhovor. Jaké z toho máš pocity?

ZwerymeX: Ahoj Maty, óóó jaká čest , že zrovná já mám tu příležitost být tvou první obětí :D Tak pocity...určitě je to pro mě pocta, že se mnou má někdo zájem udělat rozhovor. Když jsem začínala hrát, a četla ty rozhovory zde, netoužila jsem po ničem jiném :D Né sranda samozřejmě, tak pokud sis mě vybral určitě to má nějaký hlubší význam, proč zrovná já..

MaTy: Význam se dozvíš v průběhu rozhovoru Smile. Mohla by jsi se nejdříve představit čtenářům?

ZwerymeX: No problemo ... Jmenuji se Věra, vážně chceš věk? Dobrá je mi 26 let (jo jasně že ve svým věku musím hrát hry , hejty sem :D ) Pracuji jako vedoucí v jednom skladovo/obchodním řetězci + školím zaměstnance na VZV po téměř celé ČR. Jelikož mám ve svém osobním volnu dost času, sem tam si zahraju nějakou hru. A vůbec si nepřipadám blbě. Ono flákat se po hospodách, už mám tak nějak za sebou, tak proč si něco nezahrát že? Pocházím z okresu Příbram, ale bydlela jsem také v okr. Hodonín, Jihlavě, okr.Benešov a teď již po 4té v Praze, ale stěhuji se zase zpět do okr. Příbram, takže takový koloběh...ale možná ještě bych chtěla zkusit třeba Zlín, tam se mi moc líbilo, ale to až třeba časem..

MaTy: Gratuluji vedoucí. Bylo těžké se k tomuto místu dostat?