Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Rozhovor - mAGiic
Baseball
img.tpx.cz/uploads/magiic2.png


Baseball: Ahoj mAGiici, vybral jsem si tě pro první novornoční rozhovor. Jaké z toho máš pocity?

mAGiic: Zdravim Baseballe, rozhodně kladné, konečně jsme se domluvili.:D

Baseball: To jsem také rád, o tobě není skoro nic známo, představil by jsi se čtenářům?

mAGiic: Určitě. Jmenuji se Honza, je mi 22, jsem z Kladna a studuji třetí ročník vysoké školy v Praze. Konkrétně jde o Metropolitní univerzitu.

Baseball: V jakém oboru se orientuješ?

mAGiic: Jde o obor Humanitní studia, což je v podstatě dost široké spektrum. Je to ale primárně založeno na politologii, sociologii, média, novodobou historii a politickou filozofii

Baseball: Mnoho lidí, včetně mě, nechápe smysl filozofie, mohl by jsi upřesnit o co jde?

mAGiic: Upřímně, sám jí moc nemám rád, ale její smysl, myslím tedy té politické, je zkoumat chování společnosti a představit základní principy fungování různých politických směrů. Vše je samozřejmě na bázi teorie, je to čistě teoretická věda.

Baseball: Máš přítelkyni ? řekl bych že na tvé škole bude dost dívek.

mAGiic: Nemám, jsem spíš takový úletový typ nebo respektive, dříve jsem byl. Ale už delší dobu hledám něco vážného. Co se týče naší školy, je tam holek hodně, ale abys většinu z nich sbalil, potřebuješ 5kové BMW nebo Skového Mercedesa, přeci jen jsme soukromá škola, ještě k tomu v Praze.:D

Baseball: Tak to tě lituji :D, kde se chceš uplatnit?

mAGiic: Rád bych se dostal do státní správy a později do politiky. Kdybych sehnal místo úředníka na magistrátu, myslím si, že bych byl spokojený. To vše samozřejmě v případě, že v létě obhájím bakalářskou práci a udělám státnice, pak získám titul Bc. a půjdu pracovat.

Baseball: Teď je hodně aktuální téma migrační krize, jaké jsou Tvé názory naní?