Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - CpT.
As3
i.imgur.com/AN1D3M9.png


Zdravím, vítám vás u dnešního rozhovoru s hráčem a organizárotem akcí CpTem, hezky se usad'te a jdeme na to.

Červený text - As3
Bílý text - CpT.

i.imgur.com/2MokHmw.png


Zdravím tě CpT, vitám tě u dnešního rozhovoru, jsem rád, že si přijal žádost do rozhovoru a jdeme na to?

Ahoj ďakujem ti za pozvanie a môžeme ísť na to!

Dobře, řekni hráčům něco o svém realném životě.

Takže volám sa Filip mám 15 rokov a študujem ešte na základnej škole :D Momentálne bývam ešte s rodičmi a so sestrou. A pochádzam zo severného Slovenska.

Na jakou SŠ plánuješ jít?

Na strednú odbornú školu strojnícku presnejšie odbor počítačové a sieťové technológie alebo odbor mechatronik.

Plánuješ i vyšší studium než střední škola?

Nad týmto som dlho rozmýšlal ale došiel som k záveru ,že hneď po strednej škole sa niekde zamestnám takže nie neplánujem :D

Dobře :D, řekni nám co děláš rád ve svém volném čase a jaké máš koníčky?

Vo svojom volnom čase som buď niekde mimo mesta s kamarátmi alebo sedím u PC :D Medzi moje koníčky patrila hádzaná a futbal a momentálne je to hlavne hokej a SP. Jak ste si už možno niektorý všimli tak na Sp webe držím hodnosť "grafik" takže tam patrí aj práca vo Photoshope. A taktiež aj robenie akcií na SP :D

No, u mě spíš pasuje to sezení u PC :D Chtěl bys ještě něco sdělit čtenářům o svém realném životě?

Už asi nie myslím že to hlavne ste sa dozvedeli :D

i.imgur.com/HXYuCAd.png


Dobře, jdeme na to. Kdy si se poprvé připojil na SP?

Tuším že to bol rok tak koniec roku 2014.

Hraješ aktivně až do roku 2018 nebo si měl nějakou pauzu?
Mal som tam dosť velké pauzy v tom období.

Ahá, jaké byli tvoje začátky na SP?

Tak začiatky boli dosť ťažké ako každé iné ale tak vždy sa našiel niekto kto poradil takže postupom času som tomu začal rozumieť a snažil som sa pomáhať dalším nováčikom na servery.

Každý nějak začíná, kdy si nastoupil na Organizátora akcí?