Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - Arbys
As3
img.tpx.cz/uploads/arbysrozhovorspecial3.png


Zdravím, vítám vás u dnešního velikonočního speciálu s hráčem a organizátorem akcí Arbysem, hezky se usad'te, vemte si čokoládku a můžeme začít.

img.tpx.cz/uploads/arbysrozhovor1.png


Zlatý text - As3
Bílý text - Arbys

img.tpx.cz/uploads/arbysrozhovor2.png


Ahoj Arbysi, jsem rád, že jsi přijal pozvání do rozhovoru, dneska to bude "Velikonoční Speciál", který výjde netradičně, jsi připraven na Velikonoční utrpení?

Ahoj, díky za pozvání, jsem rád že sis mě vybral :D Jsem naprosto připraven.

Jsem rád, že jsi připraven, položím ti tedy první a klasickou otázku, sděl nám něco o tvém realném životě.

No tak, jmenuju se Adam, brzo oslavím šesnácté narozeniny a žiju na severu Čech, konkrétně v Jablonci nad Nisou. Studuju prvák na průmyslovce pár kiláků vedle, v Liberci. Zatím mě to baví, což je asi nejdůležitější :D Jinak už asi 8 let hraju florbal za Jablonec a občas si zajdu zaběhat, zajezdit na kole a tak :D

Jaký obor studuješ na průmyslovce?

Na průmyslovce studuju obor Informačí technologie, rozhodoval jsem se mezi tímto a elektrotechnikou a nakonec jsem za tuto volbu i rád.

Jak jsi se dostal k florbalu?

To bylo asi ve druhý třídě, kdy jsem někde narazil na takovej divnej malej míček s dírkama a začal jsem se o to trošku víc zajímat, co to vlastně je, trošku mi o tom řekl spolužák, kterého to taky zajímalo a nakonec jsem usoudil, že po neúspěšném pokusu hrát fotbal bych mohl zkusit tohle, a vydržel jsem u toho až doteď.

Věnoval jsi se i jiným sportům? Máš ještě nějaké jiné aktivity než jsi jmenoval?