Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - Za[G]z
MaTy
img.tpx.cz/uploads/Zagzik-rozhhovor.png


Zdravím po delší pauze opět u rozhovoru nyní s nově přijatým moderátorem Za[G]zem.

MaTy: Vítám tě zagzi, jaké jsou tvé první dojmy, když jsem si tě vybral do rozhovoru?
Zagz: V pohode, rád sa porozprávam :D. Díky za pozvanie.

MaTy: Sdělíš nám prvně prosím tě nějakej informace o tvé osobě?
Zagz: Tak v prvom rade, volám sa Nino aj keď to niekomu nepríde ako normálne meno. Rád komunikujem, som otvorený novým veciam a nebojím sa výziev.

MaTy: Tak když si otevřený, tak se mi tu více rozepiš, ať mám kvalitní content rozhovorů. Studuješ nebo jsi už hrdý pracovník?
Zagz: Študujem, pomaly ťahám na Maturitu a potom by som samozrejme rád išiel na výšku a robota.Povedal by som že taká klasika

MaTy: Tak to držím palce. Jaký obor studuješ? Máš už vyhlídnutou nějakou vyšší školu?
Zagz: Som na gymnázium, zameranie Matematika - Informatika. Zatial ma to to baví a chcel by som v tom pokračovať. Vysokú školu ešte nemám ale rád by som sa aj do budúcnosti zaoberal týmto smerom. Určite by som rád študoval niekde v zahraničí pretože mi nerobí problem Angličtina a myslím že by som sa nejako rukami nohami dohovoril :D.

MaTy: V zahraničí jsou pěkné penízky, to ty rád, viď? :D Co ty a nějaké mimoškolní aktivity?
Zagz: V Minulosti som hrával tenis , stolný tenis , basketbal a golf. Momentále sa už ničomu nevenujem, občas nejaký ten bicykel alebo zo psom. Najviac času trávim momentálne na PC asi aj kvôli tomu že som bol nabratý na post Moderátora a snažím sa odvádzať kvalitnú robotu.

MaTy: Moderátora ještě necháme stranou, musím na tebe vytáhnout nějaké ty informace ještě. Máš přítelkyni? (Eminem a Trips se nepočítají)
Zagz: V tom prípade nemám :D zatial neplánujem kedže teraz nebude moc času ale do budúcnosti určite.


MaTy: Proč by nebylo moc času? Plánuješ prosedět prázdniny na SP, párty life nebo brigádu máš vyhlídnutou?