Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Rozhovor - maxim92
MaTy
img.tpx.cz/uploads/maximrozhvoro.png

Zdravím vás všechny u nového rozhovoru nyní s hráčem maxim92, opět můžete před čtením ohřát popcorn a můžeme se vrhnout ke čtení!

MaTy: Zdravím Maxime, popravdě ani nevím, jak tě mám oslovovat, můžeš se nám ze začátku představit, jak už bývá zvykem?
maxim92: Zdravím, stačí normálně maxim či žid :D tak v prvé řadě, volám se Otík i když to občas některým lidem nepřijde normální jméno. Rád se bavím, Dělám box a Musado (bojové sporty), a rád jsem s kámošema...

MaTy: Dle mého to je normální jméno, budu tě oslovovat tedy Maxime i nadále, pokud ti to nevadí. Jaké máš pocity z tohoto rozhovoru?
maxim92: Vůbec nevadí. Pocity, pocity... No, jsem trochu nervozní a doufám že to dopadne dobře...

MaTy: Určitě to dopadne dobře, nikomu se tu se mnou zatím nic nestalo. :D Studuješ, nebo už pracuješ?
maxim92: Hele, zatím studuju... A hlavně strašně piju, no někdo to zná i SP, Co občas vyvádím když jsem pod vlivem... Třeba Salazar si to zažil semnou i v reálu... :D

MaTy: A co konkrétně studuješ? Doufám, že jsi při všech smyslech zatím... Salazara necháme na později.
maxim92: Studuju Vojenskou Školu v Moravské Třebové.. Jasně že jsem, jeden kozlík mě nezabije .. Jasan

MaTy: Student voják, to jsme tu ještě neměli! Jak tě to napadlo studovat právě tuto profesi?
maxim92: No protože můj táta se zaobírá do bojových sportů ... A dělá už přes 20 let to Musado o čem jsem mluvil... A Musado je vojesnský sport a mohou to dělat jen vojáci. Takže právě kvůli Musadu jsem na této škole.. A ještě kvůli boxu.

MaTy: Jo takhle! Už plánuješ, co budeš dělat po studiu, nebo ještě pátráš?
maxim92: Tak protože mám trenéra Mistra České Republiky v boxu tak chci po studiu jet do Philadelphie a začít se rvát.. A chci to někam dotáhnout... Pokud by to nevyšlo tak bych dělal v Armádě ČR.