Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Nabízím grafické práce
_Eg1_
img.tpx.cz/uploads/nabizimgrafickeprace.png
Ahoj, abych se představil, tak na serveru mám jméno Degitozz. V Photoshopu už pracuju nějaký ten pátek, dejme tomu 6let. Nikdy jsem nestudoval žádnou grafickou školu, jsem samouk.Nabízím vám své práce, pár jich zde už proběhlo(dolů přiložím do ukázek). Dělám avatary, podpisy, nadpisy a když je člověk moc lenivý, tak za příplatek i celé vizitky s textem.

img.tpx.cz/uploads/uk%C3%A1zky.png


GIF AVATAR

AVATAR

img.tpx.cz/uploads/knurlaganimated.gif

img.tpx.cz/uploads/SHOOTPROFILOVKA2.gif

img.tpx.cz/uploads/sworius.gif



NADPISY


NADPISY
img.tpx.cz/uploads/druhynastrel.jpg


img.tpx.cz/uploads/UKAZKANADPISY.jpg


PODPIS


PODPIS
img.tpx.cz/uploads/vizitkaroyaltaxi.gif

img.tpx.cz/uploads/vrock-Recovered.gif

img.tpx.cz/uploads/SHOOT.gif

img.tpx.cz/uploads/cen%C3%ADkgrafick%C3%BDchprac%C3%AD.png
Ceny jsou nastaveny tak, aby i méně bohatý hráč si dokázal zaobstarat pěkný profil Smile
AVATAR - 5mg
PODPIS - 5mg
NADPISY - 5mg
CELÁ VIZITKA - 11mg





Udělal jsem ti nějakou práci a jsi spokojený?
Vyjádři to dole v komentáři, strašně mi to pomůže.Díky

Upravil _Eg1_ dňa 15.03.2019 17:48
apero
Ahoj, tento hráč mi dělal nadpisy do firemní vizitky. Musím říct, byl jsem naprosto spokojený, upravil mi to přesně podle představ, měl jsem to během jedné hodiny hotové, možná něco málo přes hodinu a cena 5mg je super. Takže určitě mohu doporučit, příště se obrátím zas na něho.
OR1G1
Zdravím chcel by som podobného avatara jak je ten Xsworius dalo by sa ?
img.tpx.cz/uploads/podpisfirma.gif
Dreamys
Tento hráč je velice ochotný a hodný grafik, určitě doporučuji Smile
OR1G1
Aj budeš robiť toho avatara ? Či mám vôbec čakať alebo napísať niekomu inému Hi
img.tpx.cz/uploads/podpisfirma.gif
neozx_
Seruz

Zaujem o Gif Avatar, mam sz na webu
Díky
GaToo_BoTaS