Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

Páčil sa vám rozhovor?
Áno 4 Hlasov
31%
Nie - prosím konštruktívnu kritiku do komentu 9 Hlasov
69%
Počet hlasov: 13
 
Rozhovor - Cappuccino.
Mine
Rozhovor s Cappuccinom


Červená - Cappuccino.
Béžová - Minecrafter


Zdravím Cappuccino, som rád že si sa nakoniec dostal k tomu spraviť tento rozhovor. Povedz, aký je to pocit byť zrazu na strane hráča a nie redaktora?
Také tě zdravím. Původně jsme tento rozhovor zamýšleli s Richem jako vánoční speciál, ale Rich dostal Helpera, takže nebyl čas, bohužel. Jsem ale rád, že ses k tomu dostal ty. Pocit je to trošku divný, ale tahle strana by měla být jednodušší, takže si to plánuju náležitě užít.

Reálny život

Tak užívaj. Predstavil by si sa čitateľom, prípadne povedal by si im niečo zo svojho reálneho života?
Krátká otázka, pro dlouhou odpověď, ale dobrá. Jmenuji se Štěpán, narodil jsem se v roce 2000 a bydlím v severních Čechách. Studuji třetím ročníkem právně a ekonomicky orientovanou školu.
Aký odbor študuješ ak sa smiem spýtať?
Samozřejmě, od toho jsi tady. Obor se tuším přesně jmenuje Právní činnost se zaměřením na mezinárodní vztahy.
Zaujímavé. Ak ťa to baví, tak potom nevidím problém. Ako svoj voľný čas tráviš? Hrávaš nejaký šport? Alebo len sedíš za PC a hráš na Superpařbe?
Zatím mě to opravdu naštěstí baví. Sportu už bohužel nedělám závodně, ale stále si rád rekreačně zahraju basketbal, fotbal, nebo se projedu na kole. Na Superpařbě pak většinou po večerech a nocích.
Aký šport si robieval závodne?
Fotbal a právě cyklistiku.
Ja som skôr na ten futbal, ale aj na bicykel dakedy vylezem. Chcel by si ešte čitateľom niečo zo súkromia povedať, alebo sa pomaly presunieme na virtuálny život?
Nechám si své povídání až nakonec, takže asi můžeme k VŽ.


Virtuálny život

Dobre, tak poďme na to. Hrávaš aj nejaké iné hry okrem SAMPka?