Informácie o serveri

R
Pripojiť sa na server

Čítať tému

 
Rozhovor - morlox
Mine
ROZHOVOR S MORLOXOM


Vážení čitatelia,
vítam vás pri dalšiom rozhovore, tento raz bol mojím hosťom dlhodobý hráč a youtuber morlox. Pohodlne sa usaďte a prečítajte si o ňom niečo viac.



Zdravím Morlox, som rád že si prijal pozvanie na dnešný rozhovor.
Na SP už nejakú tú dobu hrávaš, dokonca aj streamuješ, k čomu sa
dostaneme neskôr. Na začiatok by som sa ale chcel dozvedieť niečo o tebe z osobného života. Predstavíš sa nám a povieš nám niečo o
sebe?


Ahoj, moc díky za pozvání. Petr S. jméno mé, je mi momentálně 22 let, pracuji jako Řidič dodávky. Žiji v krásné malé vesničce na severu čech v rodinném domku společně se svojí snoubenkou. I když to na internetu nebo ve hře nevypadá, sem vyrovnaný, klidný a přátelský společník, kdo mě pozná tak Ví, že se i semnou občas pobaví, ale to záleží taky na lidech, jak se chovají a tak.
Mezi mé záliby patří jízda na kole, procházky, streamování na internetu, hraní na PC, teď se snažím co nejvíce sportovat, shodit nadbytečnou váhu a rád sem začal chodit do přírody.
To je asi tak vše z mé osobní stránky.


Prejdime teraz k virtuálu. Celkom ma zaujíma vznik tvojho nicku. Prečo práve Morlox? Kde má tento nick základy?

To nevím sám, všechny moje internetové přezdívky vznikly úplnou náhodou. Začal sem jako "Diablo23" a potom v roce zhruba 2013 sem přešel na Morlox, ale když se v paměti vrátím do právě zmiňovaného roku, tak sem projížděl internet a něco ve stylu Morlox sem tam viděl, tak se mi to nějak zalíbilo a od té doby ho používám.

Hrávaš aj niečo iné okrem GTA San Andreas, či už len GTAčko?

Ano určitě, mimo GTAčka hraji převážně League of Legends a teď sem propadl hodně F1 2018, je toho víc, vyjmenoval sem ty hry, které hraji opravdu hodněm ale poslední dobou na pc netrávím tolik času jako kdysi.

Kedy si sa prvýkrát dostal na SuperPařbu? Pamätáš ešte na tvoj prvý pocit po niekoľkých minútach hrania?