Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

Dobrý nápad
Ano 40 Hlasů
80%
Ne 10 Hlasů
20%
Počet hlasů: 50
 
Ochrana misi trochu jinak
ATomas
Zdravím,
myslím že jsem našel optimální řešení tohoto problému.
O neničení misi by se starala bezpečnostní služba. Hráč z bezpečnostní služby by si příkazem řekl, že bude ochraňovat daného hráče během mise. No a když hráč misi úspěšně splní, tak hráč co ho ochraňoval obdrží odměnu. Pokud ne, nedostane nic. Takže pezpečnostní služba se bude starat o to, aby hráči misi nikdo neznicil.

Dále by bezpečák dostal odměnu za zabití hráče, který napadl jiného hráče plnící misi. (zde to ne vždy bude fungovat, protože vražení do auta se nepočítá jako napadení. Ale vše vynahradí odměna při splněné misi hráče, kterého ochraňuje, samozřejmě aby bezpečák dostal odměnu, tak musí být poblíž hráče v okamžiku dokončení mise).

A bezpečáci by měli společné odměny jako mají vojácí neco policie.

Myslím že je to rozhodně lepší mise než to stupidní vraždění před bankou Smile

Myslím že by to mohlo fungovat.
Upravil/a Zrušený účet dne 15.01.2016 15:12
Baseball
Určitě luxus, kdyby hráči přemýšlely tak by používali bezpečáky už teď jako ochranku.. Jenže kdo je línej ten toho moc neudělá.. Třeba by to teď bylo užitečnější než /bodyguard
Azor
S tím souhlasím, ale jak chceš zabránit tomu, aby bezpečák nestal na warpu a čekal, až hráč dojede misi? Nastavíš rádius, v kterým bude muset po čas mise být?
Bratek
Nemají to náhodou bezpečáci už teď v povolání jako mise bodyguarda? Jinak samozřejmě souhlasím s tímhle návrhem, určitě by to bylo plus, jen se bojím, aby bylo dostatek bezpečáků ..

Citace
ATomas napsal:

Myslím že je to rozhodně lepší mise než to stupidní vraždění před bankou Smile

S tímhle naprosto souhlasím, příjde mi to stupidní ..

Citace
cchovalcuk napsal:

Podla čoho by bezpečák dostal odmenu ?


Pokud jsem to správně pochopil, tak kdyby hráč, který si bezpečáka najmul úspěšně dokončil misi, tak by bezpečák dostal určenou odměnu .. a tak mě napadá, že by se tam teoreticky mohla zavést i taxa za službuSmile

Citace
Azor napsal:

S tím souhlasím, ale jak chceš zabránit tomu, aby bezpečák nestal na warpu a čekal, až hráč dojede misi? Nastavíš rádius, v kterým bude muset po čas mise být?


Hráč by se s ním mohl domluvit a najmout si ho, stejně jako by to bylo s /bodyguard a samozřejmě by se nesměl moc vzdálit od daného hráče řekl bych ..
Ondrah98
To bude fajn brekot od neschopných hráčů, že jsou neschopní bezpečáci... :D :D Určitě to zní dobře, samozřejmě bude záležet na konkrétním provedení... Počkejme si jak to dopadne Smile
img.tpx.cz/uploads/ondrahjeosliud.png

Svatý Juda
ATomas
Citace
Pokud jsem to správně pochopil, tak kdyby hráč, který si bezpečáka najmul úspěšně dokončil misi, tak by bezpečák dostal určenou odměnu .. a tak mě napadá, že by se tam teoreticky mohla zavést i taxa za službuSmile

Bude to obracene hrac si nebude najimat bezpecaka, ale bezpecak toho hrace. Proste na tom hraci to vubec nebude zavisle. O vse se bude starat bezpecak. tzn bezpecat si najde hrace plnici misi a pouzije na nej prikaz, cimz da serveru najevo ze ho ochranuje. A bezpecak bude chranit toho hrace (odmenu bych asi vymeroval podle toho casu jak dlouho ho bezpecak ochranoval, aby bezpecaci nestaliv miste cile a nedavali prikazy a tim neziskavali penize za nic). Samozrejme jakmile hrac dokonci misi bezpecak musi byt pobliz toho hrace, aby dostal odmenu. + bezpecak dostane odmenu za zabiti hrace ktery napadl jineho hrace plnici misi (a to kterehokoliv a ne jenom toho co chranuje).
Pandy
Tento návrh se mi líbí, protože bezpečák jako takový je celkem nuda, takže by to oživilo jak samotné zaměstnání, tak ochranu před ničením, než zase někdo vymyslí způsob jak to obejít. Aspoň by si hráči nemohli stěžovat, že jim někdo ničí misi, pak můžou jen nadávat bezpečákům, že nemakají :D
Ale jako nápad je to skvělý. Ono hlavními joby, kde se ničí mise jsou hlavně dealeři, kamionáci a záchranaři..(autobusáci konvoje už moc nejezdí a piloti jsou ve vzduchu). Uvidite sami, jak se to vše zrealizuje, každopádně by to alespoň mohlo omezit ten pláč zde na fóru..Palec nahoru
Upravil/a Pandy dne 15.01.2016 15:28
Reggie_
Zas tak hrozný nápad to není, určitě bych to rád vyzkoušel.

Spíš bys měl upravit u bezpečáků to, že si stoupnou před banku, sednou na motorku pře g a střílí do každýho hráče, co kolem nich projede.
Vizitka | Rozhovor

URL steam.mmosvc.com je zakázana.
superparba.eu/includes/player_signatures.php?user=21825
Pandy
Ale tohle se asi nedá nijak vyřešit, to už je takhle dělaný v pawnu to G střílení myslím. Protože střelba od spolujezdce neboli G skill, se nijak vymazat nedá a ani to systém nedetekuje.. Ale možná se mýlím, třeba to lze nějak obejít.
Vojta369
Dobrej napad, az znicim nekomu misi bude brecet vic lidi, ja se nejakyho tajtrlika od bezpecaku nebojim.
Pandy
Citace
Vojta369 napsal:

Dobrej napad, az znicim nekomu misi bude brecet vic lidi, ja se nejakyho tajtrlika od bezpecaku nebojim.


Co k tomu dodat no Facepalm a přesně kvůli takovým lidem jako jsi ty, se tady musí dokola řešit tyhle věci jak ty mise ochránit..A pak není čas na ostatní věci..
Vojta369
A co takhle neresit takovy blbosti jako je niceni misi? Hrajou GTA a breci ze do nich nekdo strili to je logika Na hlavu
Pandy
Citace
Vojta369 napsal:

A co takhle neresit takovy blbosti jako je niceni misi? Hrajou GTA a breci ze do nich nekdo strili to je logika Na hlavu


Ono je to celkem k nicemu tahle debata, ty si stezujes, že oni si stezuji, a to je porad dokola, tak se nejak dohodnete už . Jeden breci protože mu nici mise, druhej breci protoze ten prvni breci, to je stale jak na kolotoči no..
Vojta369
Ja si na nic nestezuju ja se jim smeju jak jsou blbi nic vic.
Pandy
Citace
Vojta369 napsal:

Ja si na nic nestezuju ja se jim smeju jak jsou blbi nic vic.


Vtom připadě se já zasměju tobe, že jsi hloupej ty! Nebýt lidí jako ty, tak tady není půlka fóra zacpaná pláčem..Nemam k tomu co říct, muj nazor jsem tu už psala. Tot vše.

Ono človek se nikdy nezavdeci nikomu, porad tu budou prevladat ty horsi lidi, než obycejni hraci, je to tezky no.
Vojta369
Proc bych nemohl nicit mise? Kdyby se umeli branit tak je neznicim a nemusi tady brecet ze nemaji virtualni penizky...
Krowky
Ja nevidím nič zlé na občasnom zničení misie, toto je predsa GTA a nie Eurotruck simulator. Samozrejme keď niekto vyslovene loví jedného hráča a nedá mu dýchať tak to už je trošku na hlavu ale v únosnej miere to ničenie misií proste k tomu patrí.
Panther
Perfektný nápad .. super .. Správně
Takéto nápady sú super a nie VW
Rosta
ANO super nápad. A tohle vraždění před bankou zruš, je to fakt kravina. Jedeš po silnici kolem banky nemáš ani WL a bezpečák tě rozstřílí jen tak a WL taky nedostane.
Reggie_
Citace
werymex napsal:

Ale tohle se asi nedá nijak vyřešit, to už je takhle dělaný v pawnu to G střílení myslím. Protože střelba od spolujezdce neboli G skill, se nijak vymazat nedá a ani to systém nedetekuje.. Ale možná se mýlím, třeba to lze nějak obejít.

Vím, jak to ty myslíš, ale já mám na mysli, aby něco udělal s tou misí, je to naprostá blbost střílet do každýho, co kolem nich projede, když se ani nestihneš ubránit.
Vizitka | Rozhovor

URL steam.mmosvc.com je zakázana.
superparba.eu/includes/player_signatures.php?user=21825
Přejít na fórum:
Anketa
Těšíš se na MS v hokeji 2024?
Ano, miluji hokej
28 Hlasů
39%
Ano, ale hokej moc nesleduji
14 Hlasů
20%
Ano, těším se na gaučové trenéry
11 Hlasů
15%
Ne
9 Hlasů
13%
Ne, dopadne to jako každý rok
9 Hlasů
13%
Pro hlasování musíte být přihlášeni.
Uživatelé online
· Hosté online: 18