Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor - SystemeR
As3
i.imgur.com/HtinZc8.png


Zdravím,
vítám vás u dnešního rozhovoru s moderátorem a nynějším administrátorem
SystemeRem, který byl dneska nějak moc vtipný, vemte si něco dobrého k jídlu, usad'te se a jdeme na to.

Upozorňuji, že rozhovor byl psán přesněji 3dny před tím, než byl SystemeR povýšen na administrátora.

Zelený text- As3
Bílý text - SystemeR

i.imgur.com/heeAmww.png


Zdravím SystemeRe, vítám tě u dnešního rozhovoru, jsi připraven na utrpení?

Ahoj Ase, děkuju za pozvání k tvému velkému dílu. Můžeme se vrhnout rovnou do pekla pokud si to přeješ.

Jdeš na to zvostra šéfe, dobře, ona tě ta sranda brzo přejde, sděl nám něco o svém realném životě.

"Není čas ztrácet čas" Takže jmenuju se Petr je mi 17let, bydlím v krajském městě Jihočeského kraje to jsou České Budějovice kdyby někdo nevěděl. :D Již druhým rokem studuju obor Autoelektrikář, nebudu si stěžovat obor mě baví a rád bych si i dodělal maturitu. Jinak můj reálný život hraju maximálně 2krát v extrémních případech i 3krát do týdne. :D

Ty vtipálku, tebe to přejde :D Plánuješ se v tomhle oboru i uplatnit? Plánuješ i vyšší studium?

Musíš být optimista :D. Jistě že ANO, již mám podepsanou smlouvu s jednou nejmenovanou firmou, takže uplatnění po škole mám již zajištený. Vyšší studium? Jak jsem již psal maximálně maturitu, ale aby ze mě byl Bc. či Mgr. to né :D

Prosímtě, co se bojíš :D Na co titul Bc. či Mgr., uděláš si 10 doktorátu a budeš nejinteligentnější člověk v ČR :D Máš nějaké koníčky ve svém životě?

Já už jsem nejinteligentnější člověk v ČR EGO UP :D. Koníčky má snad každý, u mě to budou auta,SP a kamarádi :D. Ve volném čase brouzdám po internetu a čtu si nějaký ty články. Doma nemám možnost se tolik uplatnit takže jedině ve škole. Občas si zajdu ven s kamarádama pokecat. Jinak mám v celku nudný život :D