Informace o serveru

R
Připojit se na server

Číst diskuzi

 
Rozhovor s eS_
MaTy
img.tpx.cz/uploads/Rozhovor-Es%C3%AD%C4%8Dko.png


Zdravím všechny vášnivé čtenáře a čtenářky po dlouhé době opět u rozhovoru nyní s hráčem eS_, předem vás tedy naženu ohřát popcorn, colu a můžeme se na to s radostí vrhnout!

MaTy: Zdravím eSíčko a zároveň tě vítám u tvé premiéry, jaké z toho máš pocity? Jsi nervózní?
eS_: Ahoj, Maty, děkuju za přivítání. Moje pocity jsou smíšené a musím se přiznat, ze nervózní z toho trošku jsem

MaTy: Nemáš se vůbec čeho bát, já ti hlavu neukousnu, pokud mě nebudeš prudit. Začneme tvým reálným životem a poté se vrhneme na herní kariéru. Můžeš se nám letmo představit?
eS_: Dobrá tedy. Jmenuji se Vašek a je mi 17 let. Bydlím v Ústeckém kraji, konkrétně ve městě Litvínov. Chodím na technickou střední školu. Studuji obor mechanik seřizovač a jsem ve druhém ročníku.

MaTy: Plánuješ jít po střední dál studovat, nebo už plánuješ práci a vydělávat těžký peníze?
eS_: Na vysokou školu se rozhodně nechystám takže už půjdu makat.

MaTy: Máš nějaký svůj vysněný job? Případně plánuješ se živit tím, co vystuduješ?
eS_: Tak pokud budu mít štěstí a udělám výučák +maturitu tak bych se živil v oboru a pokud neuspěji, budu muset vymyslet jinou práci. Vysněný job nemám, jsem z vesnice a jsem pracovitý, takže beru co je.

MaTy: My ti všichni věříme, že uspěješ a budeme ti držet palce, i když máš ještě čas. Co ty a tvé koníčky/mimoškolní aktivity?
eS_: To je pravda, děkuju moc za podporu tedy!! Moje koníčky? Ve volném čase pokud nejsem na superparbe nebo na ps4 tak jsem s přítelkyní nebo jezdím na kole. Občas teď s kamarádem chodíme hledat poklady s detektorem kovu. Jinak jsem líná prdelka a nedělám nic.

MaTy: Našli jste už něco vzácného? Já jsem například našel s detektorem své klíče, které jsem vytratil po oslavě cestou v poli. :D